Ahojte!

Tak a je to tu môj prvý článok na blogu ! Preto názov obsahuje titulok : Prvý post na blogu ! (logicky)

A hneď za tým nasleduje lomítko . Totižto ja neznášam úvodné články typu : meno , vek , obľúbená farba …

Všetko dôležité bude v ďalších článkoch a to najpodstatnejšie je vypichnuté v about 🙂

Tak a môžeme sa presunúť na hlavnú tému článku .

Dnes to bude zamerané na cvičenie . Neviem prečo práve dnes som sa rozhodla písať na túto tému ale nejak vnútorne som to tak cítila ( určite ten pocit poznáte ) .

Home gym čo v preklade znamená domáca posilovňa . Nazvala som to tak , pretože dnes by som Vám chcela dať nejaké moje tipy ako cvičiť doma a čo robiť možno pre väčšiu motiváciu .

Tak schválne mali ste aj vy novoročné predsavzatie začať cvičiť ? Úprimne ? Ja áno ! Prekvapivo sa ma to ešte drží ale ak Vám už novoročné predsavzatie vyfučalo z hlavy nič si z toho nerobte a začnite odznova .

Teraz . Či je desať hodín večer alebo ráno to je jedno . Berte to tak , že teraz Vám začal Nový rok .

Ako prvé Vám dám také moje tipy čo podľa môjho názoru pomáhajú :

  1. určte si ako dlho a ako často chcete cvičiť – pod pojmom ako dlho myslím dva významy – ako dlho napr.  x mesiacov alebo napríklad rok  ( to je na vás ) , a potom ako dlho cez deň napr. 2 hoďky , 30 minút ( to je znova len a len na vás ) , a takisto ako často napr.pondelky , stredy, soboty .
  2. Nastavte si budík,pripomienku- v dni , kedy plánujete cvičiť si poznamenajte pripomienku , budík… Ak chcete cvičiť v určitú hodinu – nastavte si na určitú hodinu ak nie tak si nastavte na celý deň .
  3. Pekné potrebné veci – ak budete mať pekné oblečenie a ostatné veci budete mať z toho väčšiu radosť a tým pádom väčšiu radosť z cvičenia . Chápeme sa priama úmernosť 🙂
  4. Follow motivačným stránkam – Instagram , Facebook sú plné takýchto stránok , kde takmer denne pridávajú fotky tých krásnych vypracovaných žien alebo ešte lepšie ak pridávajú tipy na cviky . Mňa osobne to veľmi motivuje a bežne sa mi stáva , že po videní takej fotky sa postavím z postele a hodím si nejaký ten trénng .
  5. Odmena– Dajte si cieľ napríklad ak budem celý tento mesiac pravidelne cvičiť , kúpim si tie topánky , na ktoré pozerám už mesiac . To bol príklad môžete si kúpiť niečo úplne iné , niekam si vyraziť , možností je veľa .

Čo sa týka samotného cvičenia tak na youtube si nájdete tréningy , každého druhu . Jednoducho zadajte načo chcete cvičiť pr. brucho, zadok , kompletne …

Alebo ak chcete tak môžete zájsť do posilovne , kde cvičenie posuniete ešte vyššie , pretože tam nájdete stroje , ktoré doma asi nebudete skladovať 😀

A ak ste so svojím telom spokojní tak máte vyhraté , pretože tak to má byť ! Ja síce cvičím , ale nemám problém si  dať koláčik alebo zapiť obed colou .

Môj názor je , že žijeme len raz a to , že si budeme odopierať jedlo k ničomu nevedie . Samozrejme netreba all day all night sa napchávať jedlom 😀

Ak jete a k tomu vyvážene cvičíte verte , že výsledky budú  Možno nie také ako , keby ste držali drastickú diétu ale budú a to mi verte , pretože ja to tak mám ! A navyše pri cvičení sa vylučuje hormón šťastia a to sa nehovorí nadarmo !

Tak dúfam , že sa Vám článok páčil .

Pridávam pár fotiek pre tú motiváciu :

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt 30 dňová výzva drepyVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tumblr fitness

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tumblr fitnessVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tumblr fitness

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tumblr fitness

 

