HI!

Ahojte pri novom článku . Dnes to bude z “oddelenia” módy . Vytvárala som outfity a rozhodla som sa o nich čo-to popísať.

Takže zoznámte sa s mojím vkusom .

1. Feminist

Už na prvý pohľad ma zaujala mikina Feminist-Feministka . Keďže som tiež viac-menej feministka – som názoru , že by to malo byť fair play. Teda ,aby ženy mali rovnaké postavenie v spoločnosti ako muži nič viac . Jednoducho ma k tomuto kúsku  ťahalo dať lodičky . Neviem prečo ale mala som nutkanie to aspoň  vyskúšať . A na prekvapenie sa mi to páči ! Zvolila som aj alternatívu tenisky , ktoré sa tam asi viacerým budú hodiť . Ako k teniskám tak aj k lodičkám by som zvolila šiltovku oblečenú opačným smerom . Farebné nohavice , ktoré sa mi tam hodili a, keďže sa na nich nachádza červený prvok tak som k nim zvolila červené doplnky (rúž ,lak…). Batoh , okuliare , obal na mobil … na klasiku .

2. Red rose

Úprimne sa mi v poslednom čase začala páčiť červená na oblečení . Je to farba , ktorá dokáže outfit naviesť  iným smerom . Tým myslím , že ak ste celý v čiernom a dáte si k tomu červený prvok tak sa outfit okamžite posunie na iný level . Červená dokáže oživiť fakt čokoľvek ! Keďže teraz sa nosia ruže na oblečení rozhodla som sa ich zakomponovať aj sem . Osobne sa mi tie rifle tak zapáčili , že mám chuť si ich objednať . Tričko som tiež zvolila aktuálne veľmi populárne – odkryté ramená , aj keď priznávam , že na zimu to nie je najvhodnejší kúsok . Samozrejme červená bundička , obal , okuliare . Špeciálne sa vyjadrím k lodičkám , ktoré som znova zvolila pričom som zástanca pohodlnosti ale ja som neodolala. Neviem si to predstaviť bez nich jednoducho sa mi tam hodia ako toastový chlieb do toastovača . Trošku som sa tam vyhrala s make-upom , ktorý som zvolila tzv. “nahý” . Urobila som tak , pretože som chcela nechať vyniknúť červenú farbu , ktorú som používala na oblečení a nemyslím si , žeby to vyzeralo dobre , keby tam je ďalší nános červenej . Jedine čo by som zvolila výraznejšie sú kontúre tváre . Vybrala som teraz všetkými veľmi obľúbený benefit -hoola bronzer .

3. Marvel

Ja nie som nejaký fanúšik  Marvelu , ale zaujalo ma to tričko a tak som sa ho rozhodla skombinovať po mojom . Teda ak ste nadšenec Marvelu tak si určite kúpte tričko , pretože podľa mňa sa dá skvelo skombinovať ( to neplatí len pre Marvel ) . Keďže tričko obsahuje veľa farieb tak som sa ich držala . Bola tam výrazná červená a žltá ( v tomto článku veľmi obľúbené 😀 ) Zvolila som totálne roztrhané džínsy a zelenú ( mimochodom teraz veľmi modernú) bomberu , ktorá sa tiež farebne drží trička . Doplnky som volila do žltej ale nepreháňala som to s ňou . Obal a detail na teniskách bohato stačia . Líčenie by som volila tiež do zlata ( aby to ladilo s tou žltou a gombíkmi na bunde ) ale tiež by som na pery natrela červený rúž , pretože červená je podstatnou časťou trička . Celé by som to zakončila čierno šiltovkou a bielymi športovejšími hodinkami.

4. Bags

Malé , veľké to je jedno hlavne nech sú rozkošné . Mne sa takéto tašky nesmierne páčia a , keď sa objavili na módnych prehliadkach jásala som šťastím . Napr. taška, ktorá má zajačí chvost (1) alebo kabelka v tvare jednorožca ? A čo tak absolútne chlpatá taška? Infantilnosť za 100 bodov.

5. Marble

Je všade a každý ho nosí . To je všetko čo by som k nemu napísala 😀

To by bolo z dnešného článku všetko . Síce mám pocit , že nejaké slová sú tu použité príliš často ale snáď to nevadí .

Môžete mi napísať , ktorý outfit sa vám najviac páči 🙂

